Uusi johtokunta kokoontui ensimmäisen kerran

13.1.2009

Vuoden ensimmäinen kokous pidettiin puheenjohtaja Juhani Oksmanin tahdittamana Etelä-Savon liikunnan tiloissa. Lue lisää kokouksen asiasisällöstä! Seuraavan kerran johtokunta kokoontuu tiistaina 3.2. Tapani Liukkosella.

Kokouksessa päätettiin SM-soutukilpailuihin osallistuvien kilpailijoiden kulukorvauksista seuraavasti. SM-kisoihin osallistuville seuran soutajille korvataan matkakuluja 12 senttiä/km, lisäksi seura maksaa osallistumismaksut.

Soutulisenssimaksujen osalta päätettiin niin, että lisenssejä voidaan korvata takautuvasti riippuen siitä, kuinka hyvin soutajat ovat tuoneet seuralle seuraliigapisteitä (seuraliigassa seuralle maksetaan rahaa kokonaismenestyksen mukaan, säännöt on luettavissa soutuliiton sivuilta), ja jos seuraliigamenestyksestä ei ole saatu rahaa, niin lisenssien korvaus riippuu myös seuran yleisestä rahatilanteesta. Lisenssien korvauksista päätetään tarkemmin kilpasoutukauden jälkeen.

Seuran varapuheenjohtajaksi valittiin Tapani Liukkonen. Rahastonhoitajana jatkaa toimea jo useampana vuotena hoitanut Riitta Halonen. Maarit Partanen jatkaa sihteerinä ja hänelle tulee hoidettavaksi myös jäsensihteeriasiat.

Jaostot ja niiden vetäjät valittiin seuraavasti:

Pienvenejaosto - Jukka Lindström

Kirkkovenejaosto - Maarit Partanen

Veneiden huolto- ja ergojaosto - Jarmo Nenonen

Talousjaosto - Riitta Halonen

Tapahtumajaosto - Petri Taurio

Lisäksi kokouksessa käytiin läpi kirkkovenesataman ja uuden kirkkoveneen rahoitustilanteita ja jatkotoimenpiteitä.

Kokouksessa oli esillä muutamia isompia keskeneräisiä asioita, joiden eteenpäin viemistä jatketaan ja joista tiedotetaan seuran jäsenille, kun konkreettisia päätöksiä on tehty.