Johtokunnan kuulumisia

4.2.2009

Seuran johtokunta kokoontui toisen kerran eilen tiistaina. Lisätietoja voit lukea parista yleisestä seura-asiasta. Seuraava johtokunnan kokous pidetään maanantaina 2.3.

Johtokunnassa pohdittiin muun muassa kirkkovenesoudun yleistä hinnoittelua seuran ulkopuolisille tahoille, kuten toiset seurat, yhteisöt jne. Ohjehinnoiksi päätettiin seuraavat:

1 h - 75 euroa / 2 h - 125 euroa / 3 h - 150 euroa.

Pidempien soudatusten hinnan voi neuvotella tapauskohtaisesti. Yritysten soutuporukoilta voi tapauskohtaisesti pyytää myös enemmän. Koululaisryhmiä soudatetaan myös ilman korvausta.

Kunhan tulee sopiva väli ja saan inspiraation niin laitan hinnoittelun ja myös tietoa kirkkoveneiden vuokrauksesta internet-sivuillemme pysyvästi.

Länsi-Savo viettää tänä vuonna 120-vuotisjuhlavuotta ja juhlistaa asiaa monin eri tavoin. Yhtenä juhlavuoteen kuuluvana tapahtumana järjestetään Sataman soututapahtuma toukokuun lopulla. Soututapahtumassa yritysten joukkueet kisaavat kirkkoveneiden sprinttikisassa. Mikkelin Soutajat vastaavat soutukilpailun organisoinnista. Tapahtuman yhteyteen tulee myös muuta oheistoimintaa ja julkisuuden henkilöitä. Länsi-Savon ja Mikkelin Soutajien lisäksi tapahtumaa on järjestämässä Etelä-Savon liikunta.

Maarit