Johtokunnan vuoden kolmannen kokouksen kuulumisia

2.3.2009

Johtokunta kokoontui maanantai-iltana Pankalammen terveyskeskuksella. Seuraavassa lisää muutamasta käsitellystä asiasta.

Seuran sisäsoutukilpailut on tavoitteena järjestää maaliskuun lopulla. Matkana tulee olemaan 5 km:n soutu. Tarkemmasta ajankohdasta ja paikasta sekä kilpailujärjestelyistä tullaan tiedottamaan heti, kun asiat varmistuvat.

Seuran soutajien osallistumisesta kirkkoveneiden lyhyiden matkojen SM-kisoihin päätettiin seuraavasti: kisoihin osallistutaan joko pienvenesoutajien ja kirkkovenesoutajien erikseen muodostamin joukkuein tai yhdistetyllä parhaalla mahdollisella sekajoukkeella. Kesän aikana seurataan kirkkovenesoudun tilannetta ja joukkueen/joukkueiden kokoamismahdollisuuksia. Kesällä voidaan myös järjestää joukkueiden välisiä testisoutuja.

Kevätkokouksen ajankohdaksi päätettiin keskiviikko 29.4. klo 18:00. Kevätkokouksen paikka ilmoitetaan lähiaikoina tilavarauksen jälkeen.