Johtokunnan 6. kokous ja soutukysely

11.9.2009

Johtokunta kokousti eilen ja osasta käsittellyistä asioista on seuraavassa lyhyt yhteenveto. Lisäksi pyydämme soutajia vastaamaan soutukyselyyn.

Johtokunnan vuoden kuudennessa kokouksessa puhuimme muun muassa seuraavista asioista:

Soutuliiton päättäjäiset pidetään tänä vuonna Anttolan Hovissa marraskuun 14. ja 15. päivä. Tuona ajankohtana palkitaan myös seuraliigassa menestyneet joukkueet. Myös Mikkelin Soutajat tulevat saamaan rahapalkinnon seuraliigan 3. sijasta. Päätettiin, että menestyneiden soutajien palkitseminen ja palkintorahojen käyttö päätetään vasta seuraliigan palkintorahasumman saamisen jälkeen.

Sekajoukkueen Sulkavan Suursoutujen SM-voiton palkintoraha, 400 euroa, päätettiin käyttää uuden gps:n hankintaan.

Keskustelimme seuran kilpasoudun jatkosta ja mahdollisuuksista muodostaa nais- ja miesjoukkueet kilpailukaudelle 2010. Päätimme selvittää soutajien tavoitteita soutukyselyllä. Soutukysely löytyy internet-sivujemme tekstimateriaaleista. Vastaukset pyydetään toimittamaan seuran sihteerille keskiviikkoon 30.9. mennessä!

Juhani Oksman esitteli yhtä mallia pienvenevajaratkaisuksi. Juhani ja Jukka Lindström jatkavat yhdessä pienvenevajasuunnittelua ja kustannusten selvittämistä.

Johtokunta