Vuoden 2010 johtokunnen ensimmäisen kokouksen antia

7.1.2010

Soutuvuoden 2010 ensimmäinen johtokunnan kokous on pidetty.

Uusi johtokunta aloitti työskentelynsä tänään vuoden ensimmäisellä kokouksella. Viime vuodesta henkilömuutokset ovat vähäisiä. Seuran pitkäaikainen rahastonhoitaja Riitta Halonen ei enää jatkanut johtokunnassa ja rahastonhoitajana. Seuran talouspuolen hoitaminen jatkossa ratkeaa lähipäivinä, ja siitä tiedotetaan vielä erikseen. Riitan työ tarkkana rahakirstun vartijana ja asioidenhoitajana on ollut seuran toiminnalle merkittävää. Riittaa muistettiin kokouksen alussa kiitoksin ja lahjalla. Seuran sihteerinä toimii jatkossa Kaisuleena Leppänen. Jäsensihteerinä jatkaa Maarit Partanen. Sisäsoututilan avaimien välittämisestä uusille jäsenille vastaa kuitenkin jatkossa Jukka Lindström. Puheenjohtajana jatkaa Juhani Oksman ja varapuheenjohtajana Tapani Liukkonen. Muut johtokunnan jäsenet ovat Jarmo Nenonen, Sari Jäppinen, Petri Taurio ja Ismo Hyvönen. Tapani Liukkonen vastaa kirkkoveneiden vuokrauksista seuran ulkopuolisille tahoille.

Vuoden 2010 SM-kilpailuiden matkojen kulukorvauksista päätettiin seuraavaa: kilometrikorvaus on 12 senttiä normaaliajosta. Kirkkoveneen kuljetuksesta maksetaan kilometrikorvaus voimassa olevan virallisen kilometrikorvauksen mukaan. Kilometrikorvauksia haetaan internet-sivujen tekstimateriaaleista löytyvällä erillisellä hakemuksella.

Seuramme sai seuraliigan 3. sijan johdosta palkintorahoja 1904 euroa. Tästä summasta päätettiin käyttää 1350 euroa kirkkovene- ja pienvenesoutajien palkitsemiseen. Jakoperusteet ja palkittavat henkilöt kerrotaan lähipäivinä.

Ensi kesän kirkkovenejoukkueiden kokoonpanoissa on tavoitteena soutaa seuraavasti:

SM 30 KM  Miesjoukkue ja naisjoukkue tai miesjoukkue ja sekajoukkue

SULKAVA   Miesjoukkue MM-kilpailuihin (2 km ja 60 km), sekajoukkue SM-lähtöön

SM 2 ja 10 KM  Osallistuminen mahdollisimman moneen lähtöön

Päätettiin, että kirkkovene Miettinen kunnostetaan. Lisäksi käytiin läpi ensi kesän kirkkoveneiden vuokraustilannetta Sulkavan viikonlopun aikana.