Soutajien palkitseminen vuoden 2009 menestyksestä

16.1.2010

Kuten aiemmin todettu, seuramme sijoittui seuraliigassa 3. sijalle, minkä johdosta saimme palkintorahaa yhteensä 1904 euroa. Osa näistä rahoista annetaan palkintorahoina menestystä rakentaneille soutajille.

Soutajien palkitsemista käsiteltiin johtokunnan vuoden ensimmäisessä kokouksessa, jossa päätettiin, että Sulkavalla SM-kultaa soutaneen kirkkovenejoukkueen jäsenet saavat kukin 40 euroa. Tämän voi ajatella myös jälkikäteen korvattuna lisenssimaksuna.

Lisäksi päätettiin palkita parhaimpia pienvenesoutajia sen mukaan, mikä oli heidän osuutensa seuramme kokonaispistemäärästä. Pisteiden laskemisessa huomioitiin tietysti osallistumiset sekä pienvenekilpailuihin että kirkkovenekilpailuihin. Kaikkein eniten seuran pistemäärää kartutti Tapani Kiveläinen 22,2 pisteellä. Palkitut pienvenesoutajat ja palkintosummat ovat seuraavat:

Jukka Lindström / Tapani Kiveläinen   250 euroa (125 per henkilö)

Vuokko Kolehmainen / Ilkka Manninen   250 euroa (125 per henkilö)

Timo Dyster / Jari Kuitunen   250 euroa (125 per henkilö)

Eero Häyrynen    100 euroa

Toivottavasti seuramme menestys jatkuu kilpailukaudella 2010 - ainakin olemme saaneet vuodelle erittäin hyvän alun ergosoudun puolella!!