Johtokunta kokoontui tiistai-iltana

22.9.2010

Kaikki johtokunnan jäsenet olivat paikalla kesän jälkeisessä ensimmäisessa kokouksessa.

Koska johtokunnan jäsenet eivät olleet pitkään aikaan kokoontuneet, oli odotettavissa pitkä ja asiarikas ilta. Esityslistan asioista selvittiin kuitenkin odotettua sutjakkaammin ja seuran toimintatilannetta saatiin hyvin päivitettyä.

Kokouksessa päätettiin muun muassa seuraavista asiosta.

Seuran syyskokous järjestestetään marraskuun 17. päivä keskiviikkona klo 18:00 alkaen. Asiasta tiedotetaan vielä lähempänä uudestaan ja tarkemmin.

Seuran kesäkauden päättäjäiset järjestetään lokakuun aikana ja tänä vuonna ohjelmaan kuuluu muun muassa keilausta.

Seuralle hankitaan yksikkö.

Venevajalla pidetään talkoot lauantaina 9. päivä klo 10:00 alkaen. Tuolloin laitetaan veneet talvisäilytykseen yms.

Muina asioina käsiteltiin seuran osallistumista Lamposaariprojektiin, kilpasoudun tavoitteita ja järjestelyjä talven aikana, pienvenevajan rakentamista, seuran taloutta ja mahdollisia hankintoja. Näistä asioista tiedotetaan tarpeen mukaan myöhemmin lisää.