Seuran syystapahtuma la 30.10.

18.10.2010

Seuran syystapahtumassa keilataan Mikkelin keilahallilla (Patteristonkatu 1) lauantaina 30.10. klo 18.00 - 19.00. Tämän jälkeen siirrytään ruokailemaan. Ilmoittaudu mukaan perjantai-iltaan 22.10. mennessä.

Keilahallille kannattaa tulla jo ennen kuutta, jotta keilaaminen voidaan aloittaa vuoron alkaessa. Kenkä- ja pallovuokra on 2 euroa per henkilö, joten varaa vähintään tuon verran käteistä mukaasi! Seura on varannut kuusi rataa ja maksaa niiden vuokrat.

Ruokailemaan siirrytään keilaamisen jälkeen ja ruokailupaikka on kiinalainen ravintola Dragon Sheng, Vuorikatu 11:ssä.

Ruokapaikkojen varausta varten pyydän, että ruokailuun mukaan lähtijät ilmoittavat osallistumisestaan tämän viikon perjantai-iltaan mennessä.

Tervetuloa mukaan viettämään rentoa iltaa!

Maarit