Mikkelin Soutajien seura-asu sovitettavana Sokoksella

16.12.2010

Mikkelin Soutajien tuleva seura-asu on sovitettavana Sokoksen urheiluosastolla pe 17. - ti 28.12. välisenä ajanjaksona. Puku on Haltin ja väri musta. Kysy sovitusta myyjältä! Lue lisätietoja..

Haltin pukukokonaisuudesta on mallit niin naisille kuin miehille. Naisten mallin nimet ovat Gadenwood Lady (takki) ja Wildcard Lady (housut). Naisten koot ovat 34 - 46 ja miesten S - XXL. Puku on laadukas ja arvoltaan yli 350 €, josta olemme saaneet  erilliset tarjoushinnat Sokokselta. Omakustannus pukuhannissa on noin 150 euroa. Muu osa rahoitetaan sponsoroinnilla. Pukuun tulee selkään Mikkelin Soutajat teksti ja muutama sponsorimerkki hihaan ja puvun etumukseen.

Puvut ovat sovitettava Sokoksen urheiluosastolla pe 17.12. - ti 28.12. välisenä aikana. Kysy sovitusta myyjältä ja tilatessasi merkitse nimesi ja tilaamasi koko tilauslistaan.

Jatkotoimenpiteistä tiedotetaan myöhemmin.