Kirkkovenesoutua kerran viikossa seuran jäsenille!

2.3.2012

Kesä ja avovesikausi lähestyy. Seura on halukas tarjoamaan avoimen kirkkovenesoutuvuoron seuran jäsenille kerran viikossa, jos kysyntää on. Ilmoita halukkuudestasi tai kysy lisää: Jarmo Nenonen, puh. 044 018 7086 / jarmo.nenonen@jarvisuomenportti.fi

Oletko kiinnostunut kirkkovenesoudusta Saimaalla kesällä 2012? Seura haluaa tarjota mahdollisuuden tähän kerran viikossa seuran omille jäsenille.

Osallistuminen kirkkovenesoutuun ei vaadi aikaisempaa soutukokemusta, vaan mukaan voi tulla kaikki halukkaat! Soutuun saa ohjausta seuran järjestämältä perämieheltä ja tarkoituksena on, että soutu on miellyttävä kokemus, ja vesille lähdetään kuntoilu- ja rentoutumismielessä.

Jos kiinnostuit, niin ota yhteyttä Jarmoon! Soutuvuoro järjestetään, jos halukkaita soutajia tulee riittävästi.

-maarit