Mikkelin Soutajien joukkue voittoon Vierumäen 24H-hiihdossa!

3.2.2013

Pekka ja menopelit
Pekka huoltaa suksia omalla hiihtotauolla
Tarja ja Sari lepäämässä varusteröykkiöiden keskellä
Ajanotto Chip ja villasukat :)
Pekka valmistautuu omaan hiihto-osuuteensa
Jukka tulee lenkiltä ja Pekka lähtee jatkamaan, viimeisiä kierroksia viedään
Anu seuraa miesten viimeisiä hiihtovuoroja ja mikäpä ei ole seuratessa :)
Voittajat mitalien ja pokaalin kera :) Takaa vasemmalta: Tuomo, Pekka, Jukka, Anu - Edestä vasemmalta: Maarit, Sari, Tarja, Jani

Mikkelin Soutajat yllättivät myös itsensä voittamalla viikonloppuna Vierumäellä hiihdetyn yleisen sarjan 8-hengen joukkueen kilpailun. Joukkuessa oli neljä miestä ja neljä naista, joten taakse jäivät myös puhtaat miesjoukkueet.

Kilpailussa hiihdettiin 4,7 km:n lenkkiä. Mikkelin Soutajien joukkue kiersi lenkin yhteensä 96 kertaa ja yhteiskilometrejä kertyi 455. Toiseksi tullut joukkue (Turun Palokunnan Urheilijat) hävisivät kahdella kierroksella ja kolmanneksi tullut joukkue (SKANSKA - Racing Team) neljällä kierroksella.

Joukkueessa hiihtivät:

Sari Repo, Tarja Väisänen, Anu Puttonen, Maarit Partanen, Jani Partanen, Pekka Manninen, Tuomo Puttonen ja Jukka Laulumaa

Tulokset: www.24h-hiihto.net