Syyskokouksen päätöksiä

29.11.2013

Syyskokouksessa vahvistettiin toiminta- ja taloussuunnitelma vuodelle 2014. Puheenjohtajana jatkaa Jussi Seppälä ja johtokuntaan saatiin muutama uusi jäsen. Myös jäsenmaksuihin tulee muutoksia. Lue lisää..

SYYSKOKOUKSEN ANTIA

Seuran puheenjohtajana jatkaa Jussi Seppälä toiselle toimivuodelle. Johtokunnan jäsenet vuonna 2014 ovat: Seija Kontinen, Tarja Väisänen, Maarit Partanen, Jouni Kakkonen, Tapani Liukkonen, Jukka Lindström, Ville Iivanainen ja Petri Taurio.

Jäsenmaksuja korotetaan niin, että henkilöjäsenmaksu on 70 € ja perhejäsenmaksu on 90 €. Nuorisojäsenmaksu säilyy ennallaan 20 €:ssa.

Seuran toiminnan ja talouden kannalta iso asia on toisen venevajan (yhdistetty KV+PV) rakentamisen aloittaminen 2014. Syyskokouksessa hyväksytiin vuoden 2014 toiminta- ja taloussuunnitelma ja näin ollen venevajaprojektia voidaan viedä eteenpäin.

Vuoden 2013 Sisupuukot on myönnetty Markku Kolehmaiselle ja Jouni Kakkoselle seuran ja soudun eteen tehdystä pyyteettömästä työstä vuosien aikana!

Minna Karppiselle on myönnetty 300 € urheilijastipendi useiden vuosien menestyksekkäästä seuran edustamisesta sisäsoudussa.

Onnea!

-maarit-