Heikki Kääriäinen ja Oula Seppänen ovat saaneet tunnustusta vuoden 2015 soutumenestyksestä.

21.12.2015

Seuran nuoret soutajat Heikki Kääriäinen ja Oula Seppälä saavat molemmat 150 €:n tunnustuspalkinnon Mikkelin kulttuuri-, nuoriso- ja liikuntalautakunnalta.

Suomen Melonta- ja soutuliitto palkitsi Heikki Kääriäisen myös Nuoren soutajan -palkinnolla.

Heikki ja Oula soutivat viime kesänä SM-kilpailuissa sekä parisoutuna että yksin soutuna miesten alle 23-vuotiaiden sarjassa.

Parisoudun kultaa he saavuttivat Tampereella keskimatkalla (12,5 km) ja Taipalsaarella 5 000 metrin soudussa. Parisoudun hopeaa pojille tuli Taipalsaarella 1 000 metrin kilpailussa.

Heikki saavutti yksin soudussa SM-kullan Sulkavan pitkällä matkalla (30 km). Oula sai samassa kilpailussa SM-hopean. Lisäksi Heikki souti yksin soudussa SM-voittoihin Taipalsaarella 1000 metrin ja 5 000 metrin matkoilla.

Oulalla on saavuttanut erittäin hyvää menestystä myös juoksukilpailuissa. Hän oli Lappeenrannan puolimaratonilla 5. ajalla 1.21.47 (2. paras suomalainen). Helsingin City Maraton kulki aikaan 2.58.37, joka toi kokonaiskilpailun 25. sijan ja samalla Suomen Opiskelijoiden Urheiluliiton SM-kultaa maratonilla.

Onnittelut Heikille ja Oulalle ja menestystä myös seuraaviin koitoksiin!