11.7.2018

Seuraliiga pisteet sisäsoudun osalta maratonin jälkeen. Mikkelin Soutajat sijoittui lopulta hienosti kuudenneksi. Sisäsoutupisteitä olivat hankkimassa pieni mutta sitäkin iskukykyisempi joukkue. Kiitokset menestyksestä lähinnä Rauno Kuokkasen Sanna Piilin, Heikki Kääriäisen, Jari Liimatan sekä Seija Kontisen ansiota.

Toivottavasti tulevana sisäsoutukautena osallistuminen olisi runsaampaa ja pääsisimme taistelemaan kolmen parhaan joukkoon. Tältä vuodelta tavoite jäi 82 pisteen päähän. Mahdollisuudet kolmen parhaan joukkoon ovat olemassa kun ja jos saamme pari kolme lisäsoutajaa sisäsoutukisoihin tulevana kautena.