Vuoden 2020 jäsenmaksuja voi jo maksaa...

12.2.2020

Vuoden 2020 jäsenmaksut

Vaikka erillistä ilmoitusta jäsenille ei ole vielä tullut niin jäsenmaksuja voi ja olisi suotavaakin alkaa maksella pikku hiljaa. Jäsenkirje on suunnitteilla ja siinä tulee tarkemmat ohjeet, milloin viimeistään jäsenmaksu tulisi maksaa. Jäsenkirje lähetetään sähköpostitse kaikille, jotka sen ovat jäsensihteerille ilmoittaneet.

Mikkelin Soutajat tarjoaa sekä uusille että vanhoille jäsenilleen mahdollisuuden monipuoliseen harjoitteluun 8 ergosoutulaitteen, yhden skiergolaitteen, yhden wattbiken, yhden melontalaitteen sekä dyno-voimaharjoittelulaitteen avulla.   Lisäksi soutusalissa on kahvakuula ja käsipainoharjoitteluun hyvät edellytykset päivittäin.

Erillinen kuntosali käytössä kolmena päivänä viikossa. (Ks. harjoitus- ja salivuorot kohdasta tarkemmin)

Lisäksi torstaisin yhteinen jumppa/kuntopiirimahdollisuus Urpolan koudulla kaikille jäsenille. ( Ks. harjoitus- ja salivuorot kohdasta tarkemmin)

Seuran tilinumero on FI75 5271 0440 2349 39 (Suur-Savon Osuuspankki)

Opiskelijajäsenmaksu:     Alle 20-vuotiaat opiskelijat 10 €