Seuran pikkujoulut lauantaina 7.12.2019 ( lue lisää... )

11.11.2019 klo 21:52

Mikkelin Soutajien pikkujouluja vietetään tänä vuonna liikunnallisissa merkeissä CROSSFIT MIKKELIN TILOISSA  Teollisuuskatu 12 LAUANTAINA 7.12.2019 KLO 13.30 - 15.00.

Mukaan mahtuu 20 ensiksi ilmoittautunutta. Siitä eteenpäin pääsee mukaan vain jos joku peruttaa osallistumisensa. Ilmoittautumiset Ilkalle teksti- tai whatsupviestillä. Mikäli osallistujia ei tule riittävästi marraskuun loppuun mennessä, niin tilaisuus ehditään silloin vielä peruttaa.

Alla vielä lyhyesti kuvaus siitä, mitä crossfit on. Meille räätälöidään oma ohjelma.

CROSSFIT

MONIPUOLISTA TOIMINNALLISTA HARJOITTELUA

CrossFit perustuu toiminnallisiin, ihmiselle luonnollisiin liikkeisiin. Harjoituksissa ei nähdä keskitettyä yhden lihasryhmän harjoittamista, vaan kehoa liikutetaan kokonaisuutena. Pyrkimys on kehittää ihmiskehon kaikkia kymmentä ominaisuutta samaan aikaan, tavoitteena luoda mahdollisimman monipuolinen kokonaisuus.

KEHITETTÄVÄT OMINAISUUDET:

• Hengitys- ja verenkiertoelimistön kestävyys
  • Lihaskestävyys
  • Voima
  • Liikkuvuus
  • Teho
  • Nopeus
  • Koordinaatio
  • Ketteryys
  • Tasapaino
  • Liiketarkkuus

Harjoituksissa yhdistellään painonnosto-, kehonpaino- ja kahvakuulaliikkeitä, sekä juoksua, soutua ja naruhyppelyä. Harjoitukset ovat pääasiassa lyhytkestoisia, intensiivisiä ja täysin muokattavissa jokaisen kuntotasolle sopivaksi. Aloittelijalle annetaan mahdollisuus kevyempitehoiseen treeniin, kun samanaikaisesti kokenut harjoittelija pystyy repimään itsestään tehoja irti. Näin ollen CrossFit sopii kaikille ikään, sukupuoleen tai kuntotasoon katsomatta.

Jatkot Petrin peliluolassa Pursialassa. ( Lisätietoja esim. tarkemman sijainnin suhteen saat Petriltä )

Minkäli et pääse Crossfit treeniin niin tervetuloa siis klo 18.00 alkaen Petrin peliluolaan pelailemaan ja laulamaan karaokea ns. nyyttikestit periaatteella. Tuo jotain mukanasi niin tuhotaan se yksin tai yhdessä.

JOHTOKUNTA