Soututoiminta

Kirkkovenesoutu

Seuralla on kaksi kirkkovenettä - Parkkinen ja Joskitt - jotka ovat kesäaikaan ahkerassa käytössä. Touko-elokuussa soudamme kirkkoveneillä 2-3 kertaa viikossa. Sulkavan Soutu on kirkkoveneilijöiden huipputapahtuma, jossa on aivan omanlaatuisensa tunnelma. Sulkavalle lähdemme yleensä kahden kirkkovenejoukkueen voimin. SM-kisoihin osallistumme yhdellä ja/tai kahdella joukkueella. Tavoitteenamme luonnollisesti on, että SM-kisoihin saisimme sekä nais-, mies- että sekajoukkueen. Kisajoukkueet kokoamme soutukauden alussa. Otamme mielellämme treeneihin mukaan myös ensikertalaisia. Opastamme sinut alkuun. Soutamaan oppii vain soutamalla. :)

Lisätietoa saat kirkkovenesoutuvastaavalta.

Sanna Miettunen

• Kirkkovenevastaava, naiset ja seka
  • Puh. 050 352  0227
  • sanna.miettunen(at)gmail.com

Risto Pöyry

• Kirkkovenevastaava, miehet ja seka
  • Puh. 050 351 8943
  • ristopoyry(at)hotmail.com
Ihmisiä soutamassa yhdessä isossa puuveneessä.

Pienvenesoutu

Seurassamme on aktiivinen pienveneilijöiden porukka, josta löytyy soutuseuraa sitä haluaville. Pienveneilijöissä on niin yksikkö, kaksikko kuin vuorosoutuveneiden soutajia. Myös seuralla on yksi yksikkö ja vuorosoutuvene, joita jäsenet voivat lainata. Pienveneilijät voivat säilyttää venettään seuran vajassa jäsenmaksua vastaan.

Lisätietoa saat pienvenevastaavalta.

Rauno Kuokkanen

• Pienvenevastaava, sisäsoutuvastaava
  • Puh. 050 522 1380
  • rauno.kuokkanen(at)kangasniemi.fi
Ihmisiä soutamassa kolmella pienellä veneellä.

Sisäsoutu

Meillä on oma sisäsoutusali, jossa on seitsemän soutuergoa. Sisäsoutusali on jäsentemme käytettävissä vuoden jokaisena päivänä. Talviaikaan pidämme yhteisiä sisäsoututreenejä noin kerran viikossa.

Lisätietoa saat sisäsoutuvastaavalta.

Rauno Kuokkanen

• Pienvenevastaava, sisäsoutuvastaava
  • Puh. 050 522 1380
  • rauno.kuokkanen(at)kangasniemi.fi
Kolme soutajaa soutamassa sisäsoutulaitteella. Ihmisiä ympärillä seuraamassa soutua.

Venevajan säännöt

Voit tutustua venevajan sääntöihin alla olevan linkin kautta.