MiSo:n vapaamuotoinen keskustelutilaisuus jäsenille kesän 2020 tilannetta silmälläpitäen Ma 30.9. klo 18.00 Kamppailuistituutin tiloissa

16.9.2019

Mikkelin Soutajat järjestävät jäseniensä pyynnöstä mahdollisuuden vapaaseen keskusteluun lähinnä vuotta 2020 silmällä pitäen. Tilaisuus järjestetään Mikkelin Kamppailuinstituutin kahvion tiloissa heti sisääntuloaulan vieressä tai mikäli porukkaa saapuu enemmänkin niin vaihtoehtoisesti lähellä olevassa luokkahuoneessa tai jopa seuran omissa harjoitustiloissa.  Ajankohta on siis  Ma 30.9.2019 klo 18.00 . Käynti kahvioon sisäpihan kautta. Autoja ei saa ajaa sisäpihalle, vaan ne on jätettävä kadun laitaan.

Tule paikalle sillä nyt sinulla on mahdollisuus vaikuttaa ja antaa hyviä ideoita ensi vuoden lähinnä urheilulliseen toimintaan, mutta miksei myös seuran sisäiseen kehittämiseen eri sektoreilla.

Mukana tilaisuudessa ainakin osa seuran johtokunnasta pj. Petri Taurion johdolla.