Vuoden 2020 jäsenmaksun eräpäivä on 20.3.2020... ( lue lisää... )

3.3.2020

Vuoden 2020 jäsenmaksut

Johtokunta vahvisti 21.2.-20 kokouksessaan jäsenmaksun eräpäiväksi 20.3.2020

Mikäli maksatte epassilla tai sporttipassilla, niin teidän tulee maksaa henkilöjäsenmaksuna 78,50 €  tai jos maksatte perhejäsenmaksun niin laittakaa summaksi 104,70 niin siitä palautuu seuralle melko lähelle tuo 75,00 € tai perhejäsenmaksu 100,00 €

Tuossa alla kertovat, että kustannukset perustuvat todelliseen käyttöön eikä palvelumaksun lisäksi ole muita kuluja. Toisinsanoen Mikkelin Soutajien ei kuulu maksaa tuota palvelumaksua, joten siksi tuo noin 4,5 % lisäys jäsenmaksuun on perusteltua jos maksaa epassilla.

**********************************************************

Kulttuuri- ja liikuntaetu on Suomessa suosituin verovapaa työsuhde-etu, jonka työnantaja voi vähentää täysimääräisesti omassa kirjanpidossaan.

ePassi Sportti & Kulttuuri - mobiilietu on nykyaikainen vaihtoehto liikuntaseteleille, kulttuuriseteleille sekä maksukorteille, jotka aiheuttavat työnantajalle turhia lisäkustannuksia. ePassiin ei liity hävikkiä tai jakelulogistiikkaa. Kustannukset perustuvat todelliseen käyttöön eikä palvelumaksun lisäksi ole muita kuluja. Käytettyjä euroja on voi seurata raporteista reaaliajassa.

************************************************************

Jäsenmaksun suorittamisen jälkeen seuran tiedotteita ja jäsenkirjeitä saavat pääasiassa vain ne jäsenet, jotka ovat suorittaneet tämän vuoden jäsenmaksun.

Vuoden 2020 ensimmäinen jäsenkirje on lähetetty kaikille uusille ja vanhoillekin jäsenille sähköpostitse 1.3.2020 joten jos et ole sitä saanut, niin ilmoita spostiosoitteesi jäsensihteerille tai soutusalissa olevalle jäsentietolomakkeelle.

Mikkelin Soutajat tarjoaa sekä uusille että vanhoille jäsenilleen mahdollisuuden monipuoliseen harjoitteluun 8 ergosoutulaitteen, yhden skiergolaitteen, yhden wattbiken, yhden melontalaitteen sekä dyno-voimaharjoittelulaitteen avulla.   Lisäksi soutusalissa on kahvakuula ja käsipainoharjoitteluun hyvät edellytykset päivittäin.

Erillinen kuntosali käytössä kolmena päivänä viikossa. (Ks. harjoitus- ja salivuorot kohdasta tarkemmin)

Lisäksi torstaisin yhteinen jumppa/kuntopiirimahdollisuus Urpolan koudulla kaikille jäsenille toukokuun loppuun asti. ( Ks. harjoitus- ja salivuorot kohdasta tarkemmin)

Myös matalankynnyksen sählyä voi tulla kokeilemaan lauantaisin klo 15.00 - 16.30

Seuran tilinumero on FI75 5271 0440 2349 39 (Suur-Savon Osuuspankki)