Kaupunki on sulkenut palveluitaan koronaviruksen takia

16.3.2020

Mikkelin Kaupunki helpotti MiSon johtokunnan päätöstä sulkea kuntosalin ja soutusalin tarjoamat liikuntapalvelut koronaviruksen leviämisen ehkäisemiseksi. Jäseniä pyydetään kunnioittamaan kaupungin päätöstä. Sekä kuntosali että soutusali on käyttökiellossa 15.3.2020 alkaen toistaiseksi. Jäsenmaksunsa maksaneille ilmoitetaan sähköpostitse sitä mukaan, kun jotain uutta asian tiimoilta ilmenee.

Alla kaupungin tiedote ja linkki asiasta.

*****************************************

Koronaviruksen takia Mikkelin kaupunki on sulkenut palveluitaan.

Epidemian laajenemisen hidastamiseksi kaupunki katsoi viikonloppuna tarpeelliseksi sulkea Rantakeitaan ja Naisvuoren uimahallit, sisäliikuntapaikat, museot, kirjastot ja nuorisotilat sunnuntaista 15.3.2020 alkaen. Kansalaisopiston toiminta tältä keväältä loppuu.

Mikkelin kaupunki seuraa jatkuvasti epidemiatilannetta ja noudattaa terveysviranomaisten ja valtionhallinnon ohjeita.