Mikkelin Soutajat ry:n kevät- ja syyskokoukset ti 27.10. klo 18.15-19.30... ( lue lisää )

12.10.2020

KOKOUSKUTSU 12.10.2020

Lämpimästi tervetuloa Mikkelin Soutajat ry:n kevät- ja syyskokoukseen

TIISTAINA 27.10.2020 klo 18.15-19.30
Lounasravintola Napostellan kabinetti (käynti sisäpihalta)
Raviradantie 8-10, Mikkeli

Koronakevään takia kevätkokouskin pidetään vasta nyt, samassa yhteydessä syyskokouksen kanssa.

Kokouksissa käsitellään sääntöjen määrät asiat mm. vuoden 2019 toimintakertomus ja tilinpäätös, vuoden 2021 toimintasuunnitelma ja talousarvio. Syyskokouksessa valitaan myös yhdistykselle puheenjohtaja sekä valitaan erovuoroisten johtokunnan jäsenten tilalle uuden jäsenet.
Ehdotus uusiksi säännöiksi
Syyskokouksen esityslistalla on myös ehdotus uusista säännöistä. Johtokunta on päivittänyt säännöt Patentti- ja rekisterihallituksen yhdistyksen mallisääntöjä hyödyntäen.

Kokousasiakirjat ja sääntöehdotus luettavissa alla olevista linkeistä

Ilmoittautumalla viikkoa ennen kokousta osoitteeseen

mikkelinsoutajat@gmail.com

varmistat itsellesi myös kahvi/tee ja kahvileivän .

Voit tulla paikalle myös ilmoittautumatta.

Terveisin
Johtokunta