27.1.2011

Huom ! Savonia-hiihdon johdosta 3-ottelun pikamatkat kamppaillaan 19-20.2. viikonloppuna jäsentiedotteessa olevasta ilmoituksesta poiketen

Mikkelin Soutajat järjestää pika-, keski- ja kestävyysmatkan kolmiottelun kolmena eri viikonloppuna helmi - maaliskuun aikana.

Lajit ovat sisäsoutu ( ergosoutu ) - sisähiihto ( ergoski ) - pyöräily ( wattbike )

Tulos lasketaan siten, että matkaan tai aikaan käytetty keskimääräinen teho jaetaan kisaajan painolla.

Kokonaiskilpailun voittaja ratkeaa vasta 19.3 viimeisen osakilpailun jälkee kun on laskettu kaikkien lajien indeksiarvot yhteen.

Mahdolliset palkinnot jaetaan vain kokonaiskilpailun kolmelle parhaalle

Pikamatkalle startti tapahtuu joka kymmenes minuutti eli palautukseen jää aikaa 9 min. Keski -  kestävyysmatkoilla palautus on 10 min.

Punnitus noin 10 - 20 min ennen omaa ensimmäistä suoritusta.

Suoritusten välissä ja matkan aikana saa halutessaan tankata.

Sarjat:  Naiset / Miehet ( ei ikähyvitystä )

Ilmoittautumiset: viimeistään päivää ennen osakilpailua alkua normaali hinnalla Urheilutalolla "soutumontussa" olevaan osallistumislistaan tai Ilkalle puh. 044 0751144

Jälki-ilmoittautuminen: tuntia ennen kilpailua kahden euron lisämaksusta

Lajien kestot:

Pikamatkat                         60 sek           19.02.2011  klo 11.00  ( lauantai )

Tarvittaessa                                            20.02.2011  klo 10.00  (sunnuntai)

Keskimatkat                       10 min           26.02.2011  klo 10.00  ( lauantai )

Kestävyysmatkat               30 min            19.03.2011  klo 09.00  ( lauantai )

Jokaisesta lajista veloitetaan pieni osallistumismaksu, joka on kahdesta kolmeen euroon.

Osallistumalla päivän jokaiseen kolmeen lajiin saa pienen alennuksen.

Osallistumalla jokaiseen yhdeksään ( 9 ) lajiin, on maksu vain 15,00 €

Tässä kilpailumuodossa pieni, kevyt ja sitkeä voi pärjätä siinä missä raskas, voimakas ja hyväkuntoinenkin eli molemmat ovat ikään kuin samalla viivalla.

Osallistumismaksut peritään paikanpäällä punnituksen yhteydessä tai sovitusti voi maksaa suoraan myös Soutajien tilille jälkikäteen.

Osallistumismaksuista saatu tuotto käytetään seuran varainhankintaan ( wattbike )

Lisätietoa löydät Soutajien ilmoitustaululta 29.01.2011 alkaen