SM-sisäsoutukisojen sprinttimatkat virtuaalisena 20.-21.3. Ilmoittautuminen päättyy 14.3. klo 24.00. ( Lue lisää...)

8.3.2021

Sisäsoudun SM- 500 m ja kymppi lähestyvät. Vielä ehtii ilmoittautua.

Kisat ovat 20. - 21.3. 2021.

Launtaina on 500 m ja sunnuntaina kymppi.

Molempina päivinä kisat alkavat klo 11.00 ja startit tapahtuvat porrastetusti sarja tai useampi sarja kerrallaan, mutta tarkemmat lähtöajat tulevat vasta ilmoittautumisen jälkeen.

Jokainen soutaja ilmoittaa itse itsensä kisaan ja maksaa samalla osanottomaksun 25,00 €.

Ilmoittautumisesta kannattaa mainita sisäsoutuwhatsup-ryhmässä, johon voit liittyä, mikäli kiinnostusta kisaan löytyy. Älä vaadi itseltäsi liikoja vaan lähde mukaan, mikäli vähänkin tekee mieli mitata kuntoasi joko 500 m:llä tai kympillä. Ilmoittautumisen jälkeen ehtinee vielä hoita lisenssiasiatkin kuntoon, johon saat tarvittaessa opastusta ryhmältä.

Osanottomaksun saa takaisin seuralta lähettämällä kuitti Annille maksusta ja tilinumero.

SM-kisojen kisapaikka on ratkennut ja se on Crossfit Mikkeli sali osoitteessa Teollisuuskatu 8 .

Ilmoittautumisia sitten vaan sisään ja rohkeasti mukaan!!!

Alla vielä lisäinfoa järjestäjiltä, mikäli tarvis.

SISÄSOUDUN SM / FINNISH OPEN KILPAILUT 20. – 21.3.2021 VIRTUAALIKILPAILU

Kilpailuinfo: Kilpailu soudetaan virtuaalisena Concept2 sisäsoutulaitteilla.

Lisätiedot: toimisto@smsl.fi

Kilpailusarjat ja ajankohta: Kaikissa aikuisten sarjoissa ja alle 23-vuotiaiden sarjassa avoin ja kevyt painoluokka (Naiset 61,5 kg, Miehet 75 kg).

SM-sarjaan osallistuminen edellyttää voimassa olevaa Melonta- ja Soutuliiton lisenssiä. Muut kilpailijat osallistuvat Open-luokkaan.

Kilpailuissa noudatetaan Melonta- ja Soutuliiton sisäsoudun sääntöjä sekä antidoping-sääntöjä (SUEK).

Aikuisten sarja määräytyy kilpailupäivän iän mukaan. Ikäsarjoissa 12, 14, 16 ja 18 vuotta soutaja kuuluu ko. sarjaan ollessaan vuoden lopussa ko. ikäinen tai nuorempi. Alle 23-vuotiaiden sarjassa soutajan on oltava vuoden viimeisenä päivänä 22 vuotta tai nuorempi (vuonna 1999 syntyneet).

Ilmoittautuminen 14.3.2021 mennessä    www.vuoksensoutajat.fi

Ilmoittautumisen yhteydessä mainittava ainakin seuraavat tiedot:

• soutajan nimi  ( etu- ja sukunimi )
  • seura   ( Mikkelin Soutajat )
  • osallistuuko SM- tai open sarjaan   ( SM-sarja ja lisenssi oltava maksettuna )
  • kilpailupaikan osoite on Crossfit-Mikkeli, Teollisuuskatu 8
  • soutajan yhteystiedot  ( spostiosoite ja varmuudeksi puhelinnumero )

Ole tarkkana, että spostiosoite on oikein kirjoitettu, sillä siinä saat paluupostissa muunmuassa soutukoodin, joka on tärkeä tietää, että pääsee yleensä soutamaan.

Ilmoittautumalla kilpailuun sitoudut noudattamaan voimassa olevia antidoping-säännöstöjä. Osanottomaksu 16-vuotiaisiin saakka 0 €/soutaja, muut ikäluokat ja aikuiset 25 €/ soutaja.

Osallistumismaksu maksetaan ilmoittauduttaessa järjestelmässä.

Tarkka aikataulu ilmoitetaan ilmoittautumisajan umpeuduttua ja se löytyy Time-Teamin kisasivulta. Kisahubit Kisahubit vastaavat itse oman hubinsa terveysturvallisuudesta ja siitä, että hubi noudattaa alueellisia rajoituksia.

Terv. MiSon sisäsouturyhmän puolesta

IM