Mikkelin Soutajien uusi johtokunta 2021

Puheenjohtaja ja tiedotusvastaava
Puh.   050 5773648
salonenlaura2@gmail.com

"Olen ammatinvaihtaja, joka opiskelee sairaanhoitajaksi. Opiskelun ohella työskentelen ikääntyneiden hoivakodissa. Olen harrastanut kirkkovenesoutua 10 vuotta. Partalansaari on tullut kierrettyä 8 kertaa. Muita harrastuksiani ovat hiihto, juoksu, pyöräily ja uinti. Kisoja olen käynyt triathlonissa, swimrunissa ja polkujuoksussa."

Antti Tiihonen

Varapuheenjohtaja
puh.   040 5131717
antti.tiihonen@mhy.fi

"Työskentelen metsänhoitoyhdistyksellä. Harrastan soudun lisäksi metsänhoitoa, kalastusta ja hiihtoa. Partalansaaren olen kiertänyt 9 kertaa, kolmesti yksiköllä ja kuudesti vuorosoutuveneellä".

Maija Massinen

Sihteeri
puh.  0400 745035
massinen.maija@gmail.com

"Olen urheilun suurkuluttaja. Toimin asiantuntijana monikansallisessa kiinteistöalan konsulttiyrityksessä, vastuullani rakennusten ympäristösertifioinnit ja elinkaari- ja energialaskenta. MiSo:n johtokunnassa olen ollut vuodesta 2019 lähtien. Soutuharrastuksen olen aloittanut lypsyjakkaralta, vanhempieni kilpaveneestä. Partalansaaren kierroksia on takana 19, joista pienveneessä 17 ja 2 kirkkiksellä. Harrastuksiini kuulu soudun lisäksi hiihto, polkujuoksu, crossfit sekä maastopyöräily, kaikki joissa olen kilpaillut, viimeistä lukuun ottamatta. Tavoitteenani on olla aina vaan kovemmassa kunnossa."

Marita Loppukaarre-Markkanen

Rahastonhoitaja
Puh. 0405233090
loppukaarremarkkanen.marita@gmail.com

"Olen koulutettu hieroja ja yksityisyrittäjä. Säännöllinen liikunta on tärkeä osa elämääni. Olen
harrastanut kirkkovenesoutua yhdeksän vuotta, ja osallistunut Sulkavan Soutuihin
kahdeksan kertaa. Aion jatkaa hyvän lajin parissa vielä pitkään."

Ilkka Manninen

jäsensihteeri
puh.   044 075 1144
imanninen725@gmail.com

"Olen tällä hetkellä yksi varttuneimmista MiSoa edustava soutaja, joka kilpailee SM tasolla. Johtokunnassa olen istunut useita vuosia ja samalla hoitanut mm. seuran nettisivuja ja jäsensihteerin tehtäviä. Partalansaaren olen kiertänyt tasan 20 kertaa, joista lähes puolet on parisoutuveneellä ja loput kv:llä."

Mikko Liukkonen

Puh.  050 5739958
mikko.liukkonen@espl.fi

"Asun Otavassa ja työskentelen Etelä-Savon pelastuslaitoksella. Harrastan monipuolisesti liikuntaa: soudan, pyöräilen, juoksen jne. Partalansaaren olen kiertänyt 29 kertaa. Olen hurahtanut Lappiin ja siellä käyn joka vuosi liikkumassa."

Jari Tyynelä

puh. 040 548 1593

"Olen ollut seuran jäsenenä vuosia. Urheiluharrastuksiin kuuluu esim. sählyn pelaaminen ja kuntosalilla käynti säännöllisesti. Seuran johtokunnassa olen aloittanut v. 2021

Reijo Kääriäinen