JÄSENMAKSUT 2012 JA MAKSUKÄYTÄNTÖ!!

3.1.2012

Vuoden 2012 jäsenmaksut löytyvät Jäseneksi liittyminen -välilehdeltä! Lue lisätietoa urheilutalon avainkortin päivitysmaksuun liittyen...!! Jäsenkirja ilmestyy viikolla 2.

Päämajakoulun vahtimestarin Mikko Karttusen kanssa on sovittu, että myös tänä vuonna seuran jäsenten urheilutalon avainkorttien päivitykset voidaan hoitaa sähköisesti ilman paikalla käyntiä.

Näin ollen voit maksaa jäsenmaksun yhteydessä urheilutalon avainkortin päivitysmaksun (5 €) seuran tilille. Kaikki päivitysmaksusuoritukset, jotka on maksettu viimeistään perjantaina 17.2. hoidetaan kootusti eteenpäin seuran toimesta ja avainkortit päivittyvät automaattisesti.

Huom.!!! Jos sinulla ei vielä ole avainkorttia urheilutalolle, on sinun tällöin käytävä hakemassa se päämajakoulun vahtimestarilta. Avainkortin hinta on 10 € ja vuosittainen päivitysmaksu 5 €, eli yhteensä 15 €. Varaa tämä summa käteisenä mukaan, kun menet avainkorttia hakemaan! Päämajakoulun vahtimestarin puhelinnumeron ja vastaanottoajat löydät harjoitus- ja salivuorot -välilehdeltä.