Kesäkuun jäsentiedote

15.6.2021

Mikkelin Soutajat ry

Soutukesä on saatu hienosti käyntiin. Meiltä on lähdössä kaksi kirkkovenejoukkuetta Sulkavan suursoutuun sekä useampi pienvene. Tässä ajankohtaisia asioita soutukesään:

Sulkava kutsuu: pienveneilijät ilmoittautukaa Antille viim. 18.6.

Seura maksaa soutajien SM-kisojen osallistumismaksut. Antti Tiihonen ilmoittaa seuran pienveneilijät Sulkavalle. Ilmoittakaa tietonne (nimi, osoite, puh.numero, sposti, syntymävuosi monesko kerta Sulkavalla) Antille viimeistään pe 18.6. klo 15. Edullisempi hintaporras päättyy 20.6.

Vuorosoutu- ja yksikkövene jäsenten käytössä

Saimme lahjoituksena vuorosoutuveneen, jonka Antti Tiihonen ja Jukka Lindström ystävällisesti laittoivat käyttökuntoon. Vuorosoutuvene ja seuran yksikkövene ovat kaikkien jäsenten käytettävissä. Edellytys käytölle on, että olet saanut opastuksen veneen käsittelyyn ja osaat käsitellä venettä oikein ja turvallisesti. Lisätietoja: Antti puh. 040 513 1717 tai Jukka puh. 0500 550 159.

Venevajojen käyttösäännöt

Seuran hallitus on hyväksynyt uudet käyttösäännöt venevajoille. Säännöissä linjataan mm. seuraavat asiat:

• Jokainen säilyttää venettään vajassa omalla vastuullaan. Seura ei vastaa näistä veneistä tai niille sattuneista vahingoista.
  • Pienveneessä pitää olla näkyvillä omistajansa nimi.
  • Venevajassa voi säilyttää ensisijaisesti aktiivikäytössä olevia veneitä.
  • Jos vene vaihtaa omistajaa seuran ulkopuoliselle, on vene siirrettävä viipymättä pois vajasta.

Tutustu venevajojen käyttösääntöihin:

HUOM: Autojen pysäköinti venerannassa

Seuran hallitus on saanut muistutuksen, että seuran allekirjoittamassa venevajojen käyttöoikeussopimuksessa kielletään autojen pysäköinti venevajojen pihaan. Toivomme, että tästä lähtien autot jätetään joko Kanavakadun varteen tai Mikkelipuiston puoleiselle parkkipaikalle.

Seuran kuntosalivuoro tiistaisin klo 17-18

Seuran kuntosalivuoro on kesäajan tiistaisin klo 17-18 kaupungin Raviradantien kuntosalilla. Kuntosalilla saa käydä vain seuran omalla vuorolla, ei ns. tyhjillä vuoroilla. Kuntosalilta ei saa tuoda tavaroita seuran sisäsoutusalille.

Seuran hallitus on järjestäytynyt

Seuran hallituksen muodostavat: puheenjohtaja Laura Salonen, varapuheenjohtaja Antti Tiihonen, sihteeri Maija Massinen, rahastonhoitaja Marita Loppukaarre-Markkanen, jäsensihteeri Ilkka Manninen sekä jäsenet Reijo Kääriäinen, Mikko Liukkonen, Marko Manninen ja Jari Tyynelä.

Olkaa rohkeasti yhteydessä!

Aurinkoisin soututerveisin