Liity jäseneksi nyt – tarjolla crossfitiä ja sisäsoutua

20.11.2021

Nyt kannattaa liittyä Mikkelin Soutajien jäseneksi. Pääset kanssamme mm. crossfit-tunnille, sisäsoutamaan ja kuntopiiriin - ja ensi kesänä vaikka kirkkovenesoutamaan tai kokeilemaan vuorosoutua.

Treeniohjelmassamme on kaikkea mukavaa – hyvässä seurassa. Kehitämme aktiivisesti läpi talven peruskestävyyttä ja voimaa. Näin veneemme kulkevat entistä kevyemmin tulevana kesänä.

Liity jäseneksi nyt ja maksa jäsenmaksu vasta ensi vuonna.***
Jäsenenämme saat:

• Käyttöoikeuden sisäsoutusalille klo 6.30 - 21 (omalla avainkortilla), jossa voit omatoimisesti treenata soutuergolla. Salilla käytössäsi myös juoksumatto, wattbike, käsipainoja jne.
  • Mahdollisuuden treenata seuramme vuorolla Mikkelin kaupungin kuntosalilla Raviradantiellä kaksi kertaa viikossa tiistaisin klo 17 – 18 (myös ohjattua kuntopiiriä) ja perjantaisin klo 17 – 18.
  • Osallistumisoikeuden sisäsoututreeneihin, joita pidetään talvikaudella kerran viikossa (ke tai to)
  • Kesäaikaan mahdollisuus osallistua mm. kirkkoveneharjoituksiin ja Sulkavan Soutuun
  • Oikeus lainata seuran yksinsoutu- tai vuorosoutuvenettä.

Marraskuun bonus

MAKSUTON CROSSFIT-TUNTI LA 27.11.2021 KLO 13.30-15
Vapaita paikkoja vielä seuran crossfit-tunnille la 27.11. klo 13.30-15. Varaa oma paikkasi heti!

TOIMI NÄIN:
Liity jäseneksi lähettämällä yhteystietosi (nimi, puhelinnumero, sähköposti ja osoite) osoitteeseemme mikkelinsoutajat@gmail.com

Lisätietoa:
Laura Salonen puh. 050 577 3649, mikkelinsoutajat@gmail.com

*** Jäsenmaksumme vuonna 2021 on ollut 75 €. Yhdistyksen vuosikokous päättää jäsenmaksun suuruuden helmikuussa 2022.