Kuinka sinulta ja kumppaniltasi sujuu soutu samaan suuntaan? ( lue lisää...)

7.5.2023

Tuomiokirkkoseurakunnan Soudetaan yhdessä -tapahtumassa pariskunnat pääsevät kokeilemaan kirkkovenesoutua. Arkistokuva. Teemu Palkeinen

Su 21.5. klo 14.00

Lamposaari

Ilmoittaudu tästä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Tervetuloa souturetkelle!

Tervetuloa mukaan soutamaan!                                                                            Kevään 2023 avioparitapahtumassa laatuaikaa vietetään mm. soutamisesta, luonnosta ja erityisesti kumppaniemme hyvästä seurasta nauttien.

Käytössämme on kaksi kirkkovenettä, joihin soutamaan mahtuu yhteensä 14 paria. Molemmissa veneissä on lisäksi myös perämiehet.

Aikataulu & ohjelma:

Klo 14–15 Lähtö Pursialassa Soutajien venevajoilta ja soutu kohti Lamposaarta.

Klo 15–17 Rantautuminen Lamposaareen. Ensiksi hiukan jaloittelemme ja pariporinaa. Tämän jälkeen pientä paripohdintaa; Miten yhteinen matka meiltä sujuu?

Klo 17–18 Soutu takaisin Pursialaan.

Hinta 10 € / pari ja se maksetaan käteisellä paikan päällä. Hinta kattaa kaluston, pelastusliivit, perämiehen palvelut sekä tarjoilut!

Ilmoittautuminen 16.5. mennessä!