Mikkelin Soutajien jäsenmaksu + muuta ajankohtaista ( lue lisää... )

22.2.2024

Mikkelin Soutajien jäsenmaksu + muuta ajankohtaista

Mikkelin Soutajat ry:n jäsenille

Seuran vuosikokous päätti pitää jäsenmaksut entisellään. Maksamalla jäsenmaksun ajallaan pääset nauttimaan jatkossakin hyvistä jäseneduistamme. ��

Jäsenmaksun suuruus

 Henkilöjäsenet: 85 €
 Alle 20-vuotiaat opiskelijat: 10 €
 Perhejäsenyys: 130 €, samassa taloudessa asuvat

Tilitiedot:

Mikkelin Soutajat ry, FI75 5271 0440 2349 39 (Suur-Savon Osuuspankki)

Jäsenmaksun eräpäivä: 15.3.2024

Jäsenenämme saat:*

 Rajaton käyttöoikeus seuran soutusaliin Raviradantie 8:ssa
 Kuntosali tiistaisin ja torstaisin huhtikuun loppuun asti
 Mahdollisuus osallistua kirkkovenesoutuihin
 Oikeus lainata seuran pienveneitä
 Mahdollisuus säilyttää omaa venettä seuran venevajassa, mikäli tilaa on.
 Oikeus edustaa seuraa puuvenekisoissa

*Seura pidättää itsellään oikeuden muutoksiin jäseneduissa.

Jäsenmaksun voi maksaa myös ePassilla tai Smartumilla

Voit maksaa jäsenmaksun myös ePassilla tai Smartumilla. Seura joutuu maksamaan ePassilla maksetuista jäsenmaksuista palvelumaksun, jonka voi vapaaehtoisesti lisätä jäsenmaksuun. Kiitämme lämpimästi, jos maksaessasi summa olisi 88 € tai 133 €.

Muuta ajankohtaista

 Mikkelin Soutajat ry kaipaa puheenjohtajaa. Vuosikokouksessa (ja ylimääräisessä vuosikokouksessa)
seuralle ei löytynyt puheenjohtajaa. Uusi ylimääräinen vuosikokous pidetään sitten, kun puheenjohtaja on löytynyt. Siihen asti hallitus yrittää hoitaa seuran asioita parhaan kykynsä mukaan.

 Hallitus järjestäytyi tällä viikolla: varapuheenjohtaja Antti Tiihonen, sihteeri Laura Salonen, rahastonhoitaja Maria Loppukaarre, jäsensihteeri Ilkka Manninen, sisäsoutu- ja pienvenevastaavat Rauno Kuokkanen ja Matti Reponen, kirkkovenevastaavat Sanna Miettunen ja Risto Pöyry.

 Keskiviikon jumppa ei jatku enää helmikuun jälkeen

 Seura maksaa tänä vuonna SM- ja MM-kisoihin osallistuvien osanottomaksun. Yksilö-/pienvenekisaajien osalta laskutus kisakauden jälkeen.

Terveisin
seuran hallitus